Netejador del sistema

David Planella david.planella at googlemail.com
Fri Sep 3 20:19:29 BST 2010

El 3 de setembre de 2010 21:04, Sergi Mateo <sergimateo at ubuntu.cat> ha escrit:

> El 3 de setembre de 2010 17:43, David Planella
> <david.planella at googlemail.com> ha escrit:

> Endavant amb les teves propostes! Ho pots validar tot!

Fantàstic, fet.

Ja en tenim un de menys. A veure si aquest cap de setmana puc
actualitzar la pàgina wiki del llistat amb les traduccions més
importants per fer. De totes maneres, ara que al Launchpad estan
ordenades per prioritat, les més importants són totes aquelles de la
primera pàgina a

  https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/

que estiguin per acabar.

Si algú vol anar-ne agafant algunes, endavant!

Bona feina!
David.