[Fwd: Re: Salutació i presentació.]

Gerardo Bertran gerbercar at gmail.com
Thu Oct 21 21:43:00 BST 2010

Hola a tots,

Ja he traduït el mòdul del Webkit tal com vàreu dir, quan algú vulgui ja
els pot revisar.
Si hi ha alguna cosa en qüestió que m'hagi passat per alt, us agrairia
que m'ho féssiu saber.

Com que he vist que queden cadenes pendents en alguns mòduls, com bé
deia en Joan, si us sembla bé m'hi posaré.

Per cert David, bon treball en l'elaboració de la pàgina informativa
sobre les traduccions.

Rebeu una salutació.
Un missatge insertat ha estat eliminat...