Re: Més traduccions

Joan jodufi at gmail.com
Tue Oct 19 07:12:31 BST 2010

El 18 d’octubre de 2010 21:28, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit:

> El 18 d’octubre de 2010 14:53, David Planella <
> david.planella at googlemail.com> ha escrit:

> D'acord, ja faré les importacions manuals i després enviaré un llistat de
> les que he pujat. Crec que el problema pot haver estat en què no hi va haver
> molt temps entre la sortida del GNOME i de l'Ubuntu i aquest cop unes
> quantes traduccions del GNOME es van pujar fora de termini.

Fet!
Ahir el vespres baix pujar els mòduls i ja estan pujats (quina velocitat).
Els mòduls que vaig enviar són:

empath, evolution, gcalctool, tomboy, gnome-power-manager, brasero,
gnome-control-center, file-roller, gnome-desktop, gnome-games,
gnome-keyring, gnome-media, gnome-settings-daemon, gnome-system-tools,
gnome-terminal, orca

El que també he vist es que tot i fer la importació en alguns mòduls han
quedat algunes cadenes pendents, suposo que aquestes són pròpies de
l'Ubuntu. Per tant, si us sembla bé, les traduiré.

Salut,
Joan