Mozilla Thunderbird en català: Anglés i Polonés (accent tancat)

Xavier Lucas xlc1986 at gmail.com
Thu Oct 14 18:40:04 BST 2010

  Bones, no sé si és el lloc apropiat per escriure-ho ni si ja s'ha
detectat l'error, però quan vaig a seleccionar un idioma per al
corrector d'e-mails al Mozilla Thunderbird 3.1.4 amb traducció al català
versió: "Català (valencià) Language Pack 3.1", alguns idiomes apareixen
amb l'accent tancat enlloc d'obert (en el meu cas he detectat "Anglés" i
"Polonés", no sé com estan la resta).

Adjunto una imatge.

Moltes gràcies,
X.
Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: snapshot3.png
Tipus: image/png
volum: 47977 bytes
Desc: no disponible