Fwd: Traducció del Manual del Linux Mint

Francesc Dorca i Badia francesc.dorca at gmail.com
Tue Nov 16 21:46:06 GMT 2010

---------- Missatge reenviat ----------
De: Francesc Dorca i Badia <francesc.dorcaagmail.com>
Data: 15 d’octubre de 2010 0:01
Assumpte: Traducció del Manual del Linux Mint
Per a: Forum general intern de Softcatalà <forumallistes.softcatala.org>

Bon dia a tothom,

Al meu ordinador de sobretaula actual després de provar diferents
distribucions GNU/Linux, vaig decidir-me a provar la Linux Mint i és la que
uso actualment.

De fet és tan sols una variació de la Ubuntu, està molt catalanitzada i posa
molta èmfasi en l'aspecte de l'escriptori i la facilitat d'ús. També té més
cura que la Ubuntu original a l'hora d'instal·lar nou programari i crec que
això la fa un xic més estable.

Veient que l'última versió en català del manual era bastant antiga, m'ha
decidit a traduir-la. Adjunto la traducció com annex a aquest correu. Ara
que la traducció ja està enllestida, us agraïria que li donéssiu un cop
d'ull per tal de revisar-la com cal. Un cop enllestida la feina, potser
podriem penjar-ne una notícia.

La versió original en anglès és en aquest enllaç:
http://ftp.heanet.ie/pub/linuxmint.com/docs/user-guide/english_9.0.pdf

Suposo que en Marc em diria que la pengés al wiki i tindria tota la raó,
però fa tant de temps que no hi accedeixo que ja no recordo el nom d'usuari
i la contrasenya. Algú seria tan amable de fer-ho per mi?

P.D.: També tinc bastant avançada la traducció d'un manual de l'Inkscape. Si
us plau, assigneu-me un nom d'usuari i una contrasenya i la propera vegada
faré les gestions oportunes a través del wiki.

Gràcies per la vostra ajuda.
Una afectuosa salutació,

Francesc Dorca