Error d'Ubuntu a causa de la traduccio

Narcis Garcia - GiLUG informatica at actiu.net
Thu May 20 18:49:53 BST 2010

Aquest problema segueix a la Ubuntu 10.04 alliberada.
He reproduït la fallada amb la instal·lació mínima (mini.iso), i no
succeeix si es fa la instal·lació en castellà o anglès.

Em sembla però que en català es pot esquivar l'error si es trien les
particions a formatar en Ext3 en comptes de Ext4.

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: