Re: Presentació

David Planella david.planella at googlemail.com
Mon May 3 14:17:19 BST 2010

El 3 de maig de 2010 13:01, anna marti gomez
<anna.marti.gomez at googlemail.com> ha escrit:
> Bon dia Enric i benvingut!!
>
> a veure si ja saps com funciona el launchpad, doncs ja tenim molta feina
> feta.
> Jo sempre em miro aquesta pàgina, que és on ens organitzem:
> https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat
>
> Al final de tot es descriu breument com funcionem: qüestions relatives a la
> llista i al procés de traducció.
> Normalment mires quines traduccions encara hi ha per traduir i te n'agafes
> una i ho comuniques aquí així sabem qui fa què...
> I si em deixo algo, ja ho afegirà algú.
>
> fins aviat,
> [...]

Benvingut Enric!,

Com diu l'Anna, el Lucid el tenim força completat, però sempre ens cal ajuda.

Mentrestant et pots llegir la documentació del wiki a
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/, especialment la
secció de la Guia de Softcatalà i la secció de Referències.

Si tens qualsevol dubte, o quan vulguis començar a traduir algun mòdul
en concret o que algú te l'assigni, simplement demana-ho en aquesta
llista.

Salut,
David.