Presentació

Enric Martí González britishsteel at gmail.com
Mon May 3 11:52:09 BST 2010

Bon dia,

Em dic Enric Martí, tinc 22, sóc de Badalona i ja fa un cert temps que quan
tinc una estoneta tradueixo *el que puc* a través de Launchpad.

Ara m'agradaria intentar-ho d'una manera més sistemàtica i organitzada i és
per això que em trobeu aquí. Per veure si si puc ajudar en algun petit
fragment que calgui traduïr.

Val a dir que fins la setmana del 10 o del 17 de maig no estaré 100%
operatiu i disponible.

Quant a requeriments de coneixements de llengua, tinc el "First Certificate
in English", tot i que ara crec que tinc un nivell lleugerament superior.
Respecte al Català, tinc el nivell C i aquest dissabte dia 8 m'examino del
D.

Quedo a la vostra disposició per a qualsevol cosa!

Salutacions,
Enric.