Sense assumpte

Jose Luis Ribas jl_ribas at hotmail.com
Sat Mar 20 19:21:18 GMT 2010

Bon vespre, traductors i traductores.

Sento haver estat "mort" durant tot aquest temps, i agraeixo la confiança i el recolzament que depositàreu en mi des del primer moment, quan em vaig oferir

per a ajudar-vos a traduir, però em sembla que ho hauré de deixar per a més endavant, perquè tinc massa càrrega de feina amb la universitat i m'és

literalment molt difícil dedicar-li temps a qualsevol altra activitat.

Sento no poder ajudar-vos més, i espero poder-ho fer en el futur.

Gràcies per tot.

Un salut,

Jose Luis.