RedNotebook, traduït al català... per pura casualitat

Giorgio Grappa giorgio.grappa at ubuntu.cat
Mon Jun 21 15:30:09 BST 2010

Al 21/06/10 12:25, En/na Sergi Mateo ha escrit:

> Molt bona feina, Giorgio.

Gràcies, Sergi :-)

> Li he fet una ullada a tota la traducció i he afegit uns quants suggeriments.

Quan comenci el pont els faré una ullada (ara estic amb la collita de
carbasses, ja saps).

> Estaria bé que afegissis una entrada a Estat de les traduccions [1],
> així també queda visible i que el paquet està pendent de revisió.

He vist que hi ha unes quantes taules a aquesta pàgina. Què faig?
Afegeixo una entrada a «Aplicacions populars no associades a l'Ubuntu»?
Sembla que és la més li pega.

> Una altra cosa, en cas de tenir dubtes en la traducció, jo faig servir
> 4 eines (no se si també te les va dir el Sisco): el Recull de termes
> de Softcatalà [2], l'Open-tran [3], el Cercaterm del Termcat [4] i la
> Guia d'estil de Softcatalà [5]. Et recomano que les tinguis a prop.
> :-)

Gràcies per les referències, Sergi; no coneixia l'Open-tran, i té bona
pinta.

Fins ara.

Giorgio