Re: Comprovació dels paquets de llengua nous al Lucid

David Planella david.planella at googlemail.com
Wed Jul 21 12:53:41 BST 2010

Hola Narcís,

El 21 de juliol de 2010 11:57, Narcis Garcia - GiLUG
<informatica at actiu.net> ha escrit:
> Pot ser que hi hagi algun problema general amb l'OpenOffice?
>
> Si per exemple al processador de textos vas al menú Format -> Paràgraf,
> quasi totes les etiquetes són en anglès.

Això és degut al fet que no es va poder traduir completament la versió
de l'OpenOffice (3.2.0) inclosa al Lucid, cosa que no està relacionada
amb els paquets de llengua.

La versió 3.2.1 inclosa al Maverick ja estarà segurament traduïda al 100%

Salut,
David.