Error d'Ubuntu a causa de la traduccio

David Planella david.planella at googlemail.com
Thu Feb 11 23:21:20 GMT 2010

Hola Narcís,

El 5 de febrer de 2010 16:44, Narcis Garcia - GiLUG
<informatica at actiu.net> ha escrit:
> Hola, portem temps darrera aquest problema i potser per fi n'hem trobat
> l'origen. Recentment en vaig obrir un informe de fallada al Launchpad:
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/debian-installer/+bug/503848

Gràcies per investigar això. tot i això, t'aconsellaria de limitar la
informació a un sol problema. En l'informe d'error apuntes a un altre
error i a una altra pregunta als fòrums de l'Ubuntu, cosa que fa molt
difícil entendre el problema i poder-ne fer un seguiment.

> [...]
> Primer semblava que era a causa del nou format "Ext4" perquè tot petava
> en el moment de voler canviar el sistema de fitxers, però quelcom
> estrany ja es veia quan el terme "Ext4" o "Sistema de fitxers
> transaccional..." no apareixia ben ordenat a la llista de possibilitats.
>
> Sigui per manca de traducció o per error tipogràfic, el fet és que des
> d'Ubuntu 9.04 no hi ha manera de fer instaŀlacions especials en català
> (RAID, xifrats manuals, etc). Perquè el particionador en mode text
> finalitza inesperadament.
> Tot això sembla que no passa si es fa en castellà.

Donat el fet que el 9.04 no tindrà més actualitzacions a no ser que
siguin de seguretat, et recomanaria concentrar-te en el 10.04, i fer
una comparació seguint el mateix mètode amb una instal·lació en català
i una en anglès, mirar d'obtenir un registre d'errors i enviar els
resultats a la llista abans que ens comencem a mirar la traducció del
debian-installer.

Gràcies!

Salut,
David.