Primera volta completada de l'app-install-data

David Planella david.planella at googlemail.com
Thu Feb 11 15:57:23 GMT 2010

El 10 de febrer de 2010 22:09, Sergi Mateo <sergimateo at ubuntu.cat> ha escrit:
> Bona nit,
>
> He arribat fa una estona fins al final de les cadenes de l'app-install-data
> [1]. Hi ha unes quantes per revisar :-)

Genial, m'ho he començat a mirar i a acceptar-ne unes quantes, a veure
si al vespre tinc més temps de mirar-m'ho.

> Només un apunt: he fet també una modificació en la traducció de la següent
> cadena d'un altre paquet:
>
> https://translations.launchpad.net/xqf/main/+pots/xqf/ca/1/+translate

Fet. He acceptat el teu suggeriment a l'xqf.

> Crec que en passejar-me per totes les cadenes del app-install-data m'he
> trobat en alguna més que apuntàven a altres paquets, però no vaig fer res
> potser per no tocar gaire les coses. Resum, que com que no tinc permisos
> suficients, l'haurieu de revisar i validar si s'escau.
>
> Donat que vàrem començar a traduir l'Anna Martí i un servidor pels voltants
> de la cadena 600, començaré a fer una repassada des de l'inici fins a la 600
> de les cadenes que no tinguin traducció ni suggeriment de traducció.

Molt bona feina!

> [1]
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate?start=0&batch=10&show=untranslated

Per cert, un petit truc: si a l'URL de més amunt canvieu 'batch=10'
per 'batch=50', podreu visualitzar 50 cadenes per pàgina (com a
màxim), si voleu.

Salut,
David.