Primera volta completada de l'app-install-data

Sergi Mateo sergimateo at ubuntu.cat
Thu Feb 11 10:54:05 GMT 2010

El 11 de febrer de 2010 11:21, anna marti gomez <
anna.marti.gomezagooglemail.com> ha escrit:

> Hola a tots!
>

> Donat que vàrem començar a traduir l'Anna Martí i un servidor pels voltants
>>

> Donat que em dono per al·ludida, vols que ens partim les cadenes? O tens
> temps?
> Ja em diràs el què..

He estat fent un cop d'ull més enllà de la 600 i fins la 3300 en queden unes
280 sense traducció. Et sembla bé meitat i meitat, un fa de la 1 fins la
1350 i l'altre de la 1351 a la 3367? Tria el que més ràbia et faci.