Primera volta completada de l'app-install-data

Sergi Mateo sergimateo at ubuntu.cat
Wed Feb 10 21:09:59 GMT 2010

Bona nit,

He arribat fa una estona fins al final de les cadenes de l'app-install-data
[1]. Hi ha unes quantes per revisar :-)

Només un apunt: he fet també una modificació en la traducció de la següent
cadena d'un altre paquet:

https://translations.launchpad.net/xqf/main/+pots/xqf/ca/1/+translate

Crec que en passejar-me per totes les cadenes del app-install-data m'he
trobat en alguna més que apuntàven a altres paquets, però no vaig fer res
potser per no tocar gaire les coses. Resum, que com que no tinc permisos
suficients, l'haurieu de revisar i validar si s'escau.

Donat que vàrem començar a traduir l'Anna Martí i un servidor pels voltants
de la cadena 600, començaré a fer una repassada des de l'inici fins a la 600
de les cadenes que no tinguin traducció ni suggeriment de traducció.

Salut!

Sergi M.

[1]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate?start=0&batch=10&show=untranslated