Hola!

Pau Iranzo paugnu at gmail.com
Sat Dec 4 17:26:46 GMT 2010

Bon dia!

Hem dic Pau Iranzo, pot ser alguns de vosaltres ja em coneixeu en persona o
per haver tractat de menjar-vos el cap sobre la importància de les
adaptacions valencianes :P o bé m'heu llegit a GNULinux.cat o a l'antic
SomGNU. També sóc membre de Softcatalà, company del David Planella, el
Vicent Cubells i molts altres (segur que estareu per ací).

Hui mateix m'he apuntat a l'equip de traductors de l'Ubuntu al català.
Encara no he agafat cap programa «oficial» de l'Ubuntu per traduir... en
quin necessiteu ajuda?

Per altra part, estic interessat en mirar de poder implementar certes
traduccions de les adaptacions valencianes via Launchpad. Entenc que per
això no cal un equip nou, sobretot perquè no es tradueix, sinó que s'adapta.

David, he enviat un missatge a la llista de Softvalencià al respecte del
caavalencia al Launchpad. Encara no acabe de tindre clara la diferència
entre la traducció de tot allò que és «oficial» de l'Ubuntu al Launchpad i
allò que és programari de terceres parts, inclosos els ppa.

Bé, supose que d'això ja en parlarem.

Salut! I dir que és un plaer estar per ací!

Pau