Re: Revisió de l'app-install-data

Sergi Mateo sergimateo at ubuntu.cat
Tue Aug 31 22:05:13 BST 2010

El 25 d’agost de 2010 19:42, Joan <jodufiagmail.com> ha escrit:

> A part queden 400 cadenes més que a veure si amb l'ajuda de l'Ubuntu Jam
> també podem tenir i així completar el mòdul.

Bones,

He fet una primera volta sencera a les 475 cadenes pendents de traduir [1].
M'he deixat unes quantes per traduir perquè no ho veia clar. Aviam si amb
aquesta propera revisió en queden una o dues desenes i podem acabar-les.

Una cosa més: hi ha un munt de cadenes que el launchpad ja proposa un
suggeriment que prové d'un altre mòdul, i que jo crec que son correctes,
però donat que no tinc els permissos adients no les puc validar. Aviam si
aquestes també les podem matar :-)

[1]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate?show=untranslated

Salut!