Re: Traducció de Zim

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Mon Aug 2 22:57:22 BST 2010

El 2 d’agost de 2010 20:56, Benny Beat <bennybeatagmail.com> ha escrit:

> Al 21/07/2010 23:27, En/na Giorgio Grappa ha escrit:

> Hola Giorgio!!!
> Em sap greu dir-te que no hi ha cap arxiu a la ruta que comentes, per
> tant no podem valorar si tot està correcte o no :(

+1

> Com pots veure aquí sí ha arribat el teu missatge ;)

+1

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>