Recordatori: data d'entrega de les traduccions aquest dijous

David Planella david.planella at googlemail.com
Wed Apr 21 12:42:39 BST 2010

El 21 d’abril de 2010 12:23, anna marti gomez
<anna.marti.gomez at googlemail.com> ha escrit:
> Hola a tots!

> Us he estat llegint, però vaig fatal de temps..... No crec que pugui fer res
> més... (És el que té quan es passa d'un equip de cinc persones a un equip de
> 2,5).
>
> Estic d'acord amb totes les revisions que pugueu fer a les meues cadenes.
> Això vol dir que podeu acceptar-les directament sense preguntar-me.
>
> L'últim que havia fet era l'app-install-data amb en Sergi.... que no he
> pogut acabar.
>
> De veritat que ho sento però porto un mes horrorós!

Anna, no cal disculpar-se, tots ens hi dediquem quan tenim temps, i tu
especialment has estat fent una feina fantàstica amb
l'app-install-data i altres traduccions. Gràcies!

De totes maneres, els qui hàgiu anat provant el Lucid, veureu que la
traducció al català la portem realment bé, gràcies a la feina de tots.

Salut!,