Recordatori: data d'entrega de les traduccions aquest dijous

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Tue Apr 20 14:27:46 BST 2010

El 20 d’abril de 2010 15:02, Sergi Mateo <sergimateoaubuntu.cat> ha escrit:

> Bones,
>
> El 20 d’abril de 2010 13:19, David Planella <david.planellaagooglemail.com

> Aquest paquet ja te suggeriments fets pel Sisco Garcia a totes les cadenes
> sense traducció. Sembla per la data que les va fer a la marató de traducció
> global jam :-)

Així va ser, ara caldria que algú ho revisés... per part meua ja té el vist
i plau d'avançat ;)

Aquell dia també vaig traduir els del simple-scan.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>