Re: Ampliada la data d'entrega de la traducció de la documentació del Lucid

David Planella david.planella at googlemail.com
Sat Apr 17 11:16:57 BST 2010

Molt bona feina nois, això ens permetrà tenir tota la documentació
traduïda per al Lucid!

He canviat un Network Manager que encara quedava a
https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/ubuntu-docs/+pots/ubuntu-docs-internet/ca/126/+translate

Salut,
David.

El 17 d’abril de 2010 11:12, SiscoGarcia <sisco.garcia at ubuntu.cat> ha escrit: