Re: Ampliada la data d'entrega de la traducció de la documentació del Lucid

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Thu Apr 15 15:14:32 BST 2010

El 15 d’abril de 2010 10:44, David Planella
<david.planellaagooglemail.com>ha escrit:

> Bones,
>
> Us reenvio un document de la llista internacional de traducció.
>
> S'ha ampliat el termini per completar la traducció de la documentació,
> i ara tindrem temps fins dissabte.
>
> Ens queden dues traduccions de documentació per acabar. En Joan crec
> que va dir que s'hi posaria, però que qualsevol ajuda seria benvinguda
>
> Internet:
>
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/ubuntu-docs/+pots/ubuntu-docs-internet/ca/+translate?show=untranslated

Potser no és el lloc adient per comunicar-ho (hauria de ser el wiki), però
jo havia començat a traduir alguna cadena... no sé si podré posar-m'hi
aquesta tarda, ho intentaré!

> New to Ubuntu:
>
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/ubuntu-docs/+pots/ubuntu-docs-newtoubuntu/ca/+translate?show=untranslated
>
> Vinga, a traduir, que falta poc! :)

A veure si ho aconseguim ;)

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>