Re: Documentació

David Planella david.planella at googlemail.com
Thu Apr 15 09:34:18 BST 2010

El 15 d’abril de 2010 9:01, SiscoGarcia <sisco.garcia at ubuntu.cat> ha escrit:

> El 15 d’abril de 2010 8:14, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit:

> Perdoneu el descuit, a la Jam el David ens ho va comentar però se m'ha
> passat. Espero aprendre-ho aviat i no donar més feina que no pas treure'n ;)

No et preocupis. Bàsicament ho fem per no duplicar feina en cas que
algú faci traduccions fora de línia (baixant-se els fitxers PO). En
aquest cas, però, ningú altre havia dit que l'estava fent, i la
traducció es feia en línia, o sigui que de perill de duplicació, poc
:)

Ahir vespre no vaig tenir temps de mirar-me'l, però a veure si avui
puc. De totes maneres, pot ser que ja no entri en el LiveCD, ja que la
data d'entrega és avui (no hi ha hora establerta, depèn de quan els
desenvolupadors de l'ubiquity-slideshow baixin les traduccions del
Launchpad).

De totes maneres, les més importants, les presentacions de
diapositives per a l'Ubuntu i el Kubuntu, ja les tenim acabades.