paquet koffice-i18n-ca-1.6.3_messages_koffice_kexi-ca.po

Rafael Carreras rcarreras at ubuntu.cat
Wed Oct 21 21:54:35 BST 2009

El 21 / octubre / 2009 14:24, Carles Ferrando Garcia
<carles.ferrando at gmail.com> ha escrit:
> Hola gent:
>
> Us envie el kexi que  vaig agafar quan el servidor gnome va petar i no
> tenia gaire feina a fer.

Hola Carles.
Els paquets del KOffice i tots els del KDE es tradueixen upstream, és
a dir, al KDE mateix. Aques concretament el tradueixo jo i el tinc
traduït del tot, segurament encara no s'ha actualitzat al Launchpad.

Em sap greu que la feina que has fet no serveixi de gaire, si vols
traduir algun altre paquet del KDE, si us plau pregunta primer a la
llista de traductors del KDE:

Com a tot arreu, estarem encantats de tenir un nou traductor. :)

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat