RE: Traducció paquet app-install-data

anna marti gomez anna_marti_gomez at hotmail.com
Tue Oct 13 09:40:24 BST 2009

Ok,

m'agafo de la 2000 a la 2499.

Fins després

anna

Date: Tue, 13 Oct 2009 10:11:32 +0200
Subject: Re: Traducció paquet app-install-data
From: sergimateoagmail.com
To: ubuntu-l10n-caalists.ubuntu.com

Hola Anna,

Molt bona feina, jo encara haig d'acabar les meves 500 (aviam si avui puc fer una mica mes i enllestir-les).

Si vols continuar, agafa les cadenes de la 2000 a 2499.

Salut!

Sergi

El 12 / octubre / 2009 15:29, anna marti gomez <anna_marti_gomezahotmail.com> ha escrit:

Bon dia nens i nenes,

he enllestit les cadenes de la 1000 a la 1499 del app-isnatll-data.  Ja hi donareu un cop d'ull. Sergi si vols que et doni un cop de mà amb altres cadenes només m'ho has de dir. Si no hi ha res de nou, seguiré amb la traducció de la documentació del servidor (que si us fa il·lusió també podeu anar llegint. És genial per quedar-se clapat..)

Apali....

fins una altra estona...

anna

P.D.: Algú sap que passa amb la pàgina de recull de termes del Softcatalà... Fan dissabte??