RE: Traducció paquet app-install-data

anna marti gomez anna_marti_gomez at hotmail.com
Mon Oct 12 14:29:54 BST 2009

Bon dia nens i nenes,

he enllestit les cadenes de la 1000 a la 1499 del app-isnatll-data.  Ja hi donareu un cop d'ull. Sergi si vols que et doni un cop de mà amb altres cadenes només m'ho has de dir. Si no hi ha res de nou, seguiré amb la traducció de la documentació del servidor (que si us fa il·lusió també podeu anar llegint. És genial per quedar-se clapat..)

Apali....

fins una altra estona...

anna

P.D.: Algú sap que passa amb la pàgina de recull de termes del Softcatalà... Fan dissabte??