Traducció paquet app-install-data

Sergi Mateo sergimateo at gmail.com
Thu Oct 8 08:18:21 BST 2009

Hola Anna,

Em sembla perfecte que donis un cop de mà amb el app-install-data. Opino
igual que tu, hauriem de tenir el màxim d'aquest paquet per al Koala.

Ja veig que em tocarà posar-me de responsable... i per tant t'assigno de la
1000 a la 1499.

Jo, havent acabat de la 600 a la 999, m'assigno de la 1500 a la 1999.

Salut,

Sergi

El 8 / octubre / 2009 07:41, anna marti gomez
<anna_marti_gomezahotmail.com>ha escrit: