Re: Traducció paquet Empathy

Sergi Mateo sergimateo at gmail.com
Tue Oct 6 14:43:09 BST 2009

Hola Joan,

Gràcies per les explicacions sobre l'Empathy. Veig que a la web del GNOME
les traduccions son fitxers po. Donat que encara estic una mica verd,
prefereixo començar a agafar el ritme amb la interfície del Launchpad. Per
tant continuaré amb la feina encetada a la Ubuntu Global Jam i seguiré
atacant el "monstre" app-install-data (monstre per a mi, que soc
nouvingut!), em reservo les cadenes de la 600 a la 999. He fet un apunt al
llistat per a que hi consti. Si creieiu que em salto cap pas del protocol,
m'aviseu.

I sobre l'Exaile, he mirat aviam si sabia localitzar això del upstream. He
trobat a la wiki del projecte original [1] que diu que totes les traduccions
passen a dia d'avui pel launchpad. També volia consultar una cosa: he vist a
la plantilla de l'Exaile al launchpad [2], que amb els meus permissos puc,
depenent de la cadena, fer suggeriment o acceptar una traducció. Hauria
d'esperar a que es fes una plantilla per a que estigui la traducció
protegida, o em puc assignar directament la traducció i fer l'apunt al
Llistat?

Salut,

Sergi
[1] http://exaile.org/wiki/CreatingTranslations
[2]
https://translations.edge.launchpad.net/exaile/0.3.x/+pots/exaile/ca/+translate
El 5 / octubre / 2009 20:10, Joan <jodufiagmail.com> ha escrit: