Traducció (parcial) del app-data-install

Sergi Mateo sergimateo at gmail.com
Sun Oct 4 17:34:45 BST 2009

Bona tarda,

Només per recordar que he intentat traduïr les cadenes de la 600 a la 787
del app-data-install, pendents de revisió.

Ahir a la Global Jam a banda d'aprendre el procés de traducció (gracies a
tot l'equip!), en vaig fer una mica del "monstre" app-data-install.

Per cert, mirant-me el perfil del Launchpad (semblarà egocèntric però no ho
és) veig que hi diu que estic actiu també a "
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/jaunty/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+filter?person=sergimateo"
, es a dir estic alhora actiu a jaunty i a karmic, quan nomes he traduït
accedint al Launchpad a través del enllaç de la wiki de l'equip de
traducció. Es correcte? He fet alguna cosa malment?

Salut!

Sergi