Re: Traducció paquet app-install-data

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Nov 29 19:10:05 GMT 2009

El 28 / novembre / 2009 12:52, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit:
> Hola Sergi,

> Cadenes revisades, ja diràs què et sembla.
>
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate?show=new_suggestions

Bones,

Abans de res, gràcies Anna i Sergi per la feina fantàstica en
completar aquesta traducció (i a en Joan per la revisió!).

Simplement volia comentar que fa temps també vaig anar revisant els
suggeriments, i en els casos en què els canvis eren trivials (p.ex.
errades d'escriptura o d'ortografia) els vaig anar corregint
directament.

Això m'ha fet pensar en una funció del Launchpad no gaire coneguda,
però que pot ser útil tant per la revisió com per a aprendre de les
errades o acostumar-se a la terminologia.

Si a la pàgina de traducció feu clic a l'enllaç "Translation details",
anireu a una pàgina on podreu veure totes les traduccions segons
l'usuari (a la part inferior dreta, a la secció "Contributors to this
translation", enllaç "filter"). Allí podreu veure-hi les vostres
traduccions, codificades en colors diferents segons s'hagin acceptat,
rebutjat, o encara no s'hagin revisat. Si voleu, en el cas de les que
s'hagin rebutjat es útil clicar a l'enllaç al costat de la traducció
per veure quina traducció es va acceptar finalment.

Salut,
David.