Re: Traducció paquet app-install-data

Joan jodufi at gmail.com
Mon Nov 23 22:46:20 GMT 2009

Hola Anna i Sergi,

He estat revisant les cadenes que heu fet de l'app-install-data, deu n'hi
do!!
He revisat fins a la cadena 3000 i ara continuaré les que encara està fent
en Sergi (crec que ara anava per la cadena 3400).

Ja em direu què us semblen els suggeriments, i si us semblen correctes
aniria pujant les cadenes, si no m'ho feu saber.

Molt bona feina,
Joan

El 20 / octubre / 2009 16:48, Sergi Mateo <sergimateo at gmail.com> ha escrit: