Bones tardes

anna marti gomez anna_marti_gomez at hotmail.com
Wed Nov 11 17:57:03 GMT 2009

From: jl_ribasahotmail.com
To: ubuntu-l10n-caalists.ubuntu.com
Subject: Bones tardes
Date: Wed, 11 Nov 2009 16:35:10 +0000

Sóc un estudiant de traducció en l'últim any de curs i m'agradaria col·laborar amb la traducció al català de l'Ubuntu.

Com que no sé per on començar, m'agradaria saber a quin dels projectes em podria dedicar, tinguent en compte que hi puc dedicar unes 6

hores setmanals. Tinc coneixements de traducció jurídica i d'informàtica, i ganes d'aprendre i de treballar en equip.

Fins aviat,

Jose Luis.

Bones tardes Jose Luis,

primer de tot benvingut!!

Jo no sóc de l'equip de traducció però des de fa un parell de mesos que tradueixo algunes aplicacions.

Primer de tot et recomanaria que miressis el wiki: https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators

Allí he trobaràs una llista de tasques per fer https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat
De moment encara hi ha la llista de la Karmic Koala, però com pots veure encara hi ha feina a fer.
Jo fins ara sempre he fet anar el Launchpad.
Si veus alguna traducció en especial que et crida l'atenció, doncs ja saps... mans a l'obra, però comunica-ho sempre abans a la llista que no sigui que algú altre ja la fa o altres coses....

OFF: L' altre dia també pensava si no seria bo fer difusió a les facultats de traducció sobre la traducció al català de l'Ubuntu. Jo ara fa temps que no fico els peus a la meua, però potser seria bo fer-ne ressò entre els estudiants. Que en penseu?

anna