L'altre tros de kpackagekit

David Planella david.planella at googlemail.com
Thu May 7 22:00:44 BST 2009

Bones Joan,

El 7 / maig / 2009 19:31, Joan Maspons <joanmaspons at gmail.com> ha escrit:
> Hola,
> El tros que faltava. Si ningú hi troba cap error o proposta de canvi ja es pot
> pujar.
>
> Gràcies,
> Joan Maspons

Bones Joan,

T'adjunto el que hi he vist:

* po_desktop_playground-sysadmin-ca.po -> fitxer amb els canvis proposats
* po_desktop_playground-sysadmin-ca.orig.po -> fitxer original
* po_desktop_playground-sysadmin-ca.po -> fitxer de diferències on es
mostren els canvis.

entenc que al KDE feu servir «Arranjaments», per la qual cosa no ho he
tocat per consistència.

Si estàs d'acord amb els canvis, te'l pujo.

Salut,
David.