Re: Errada de traducció al centre de programari de l'Ubuntu

Sergi Mateo sergimateo at gmail.com
Mon Dec 14 19:40:50 GMT 2009

El 14 / desembre / 2009 20:26, David Planella <david.planellaagooglemail.com
> ha escrit:

> Bones Orestes,
>
> El 14 / desembre / 2009 18:59, orestes <orestesatsc.upc.edu> ha escrit:

> d'aquests

> Ben vist, altres exemples són el RAR, el Flash i el paquet de
> programari restrictiu.

> Estic d'acord en considerar el canvi. Tot i això, també cal dir que en
> fer clic al programa per a instal·lar-lo es mostra clarament la
> llicència. Malauradament, en els de llicència no lliure es mostra
> sempre "Desconegut" (si no recordo malament per dificultats tècniques
> [...]

+1 a Obteniu programari gratuït.

Si es manté el ratolí en el menú aplicacions a sobre de "Centre de
programamari de l'Ubuntu" es pot llegir "trieu d'entre milers d'aplicacions
gratuïtes per a l'Ubuntu". Mira que estant treballant amb l'app-install-data
faig servir aquest botonet milers de cops, i no hi havia caigut en el
detall.