Errada de traducció al centre de programari de l'Ubuntu

orestes orestes at tsc.upc.edu
Mon Dec 14 17:59:07 GMT 2009

Hola,

Per causes diverses he estat installant un ubuntu amb Gnome a un d'aquests
netbooks, i en obrir el centre de programari m'he adonat que una de les
cadenes que es veuen noms arrencar-lo s la "Obteniu programari lliure".

El fet s que a travs del centre de programari es pot obtenir tamb
programari que NO s lliure, sin gratut (jo per exemple m'he fixat en
l'Eagle, que s un programa de disseny de circuits impresos, per n'hi ha
molts d'altres).

Penso que aquesta cadena s'hauria de canviar per tal de no confondre els
usuaris. Pot haver-n'hi algun que sense fixar-s'hi estigui installant
programari qe no desitja.

En l'original angls no hi ha aquesta confusi ja que la cadena "Get free
software" fa referncia tant a programari lliure com a privatiu, sempre i
quan sigui gratut.

No s, qu en penseu?

Orestes.