Re: Actualització de la documentació musicvideophotos

Joan jodufi at gmail.com
Tue Apr 21 18:53:18 BST 2009

Hola David,

Gràcies per la revisió. He aplicat les correccions i ja he pujat el fitxer.

Hi ha una cosa que no acaba de funcionar al launchpad (o jo no sé veure).
Segons les estadístiques [1] falten 69 cadenes per a traduir, però si mires
les cadenes que falten, et diu que no n'hi ha [2]. Algú m'ho pot explicar?

Salut,
Joan

[1]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/jaunty/+source/ubuntu-docs/+pots/musicvideophotos
[2]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/jaunty/+source/ubuntu-docs/+pots/musicvideophotos/ca/+translate?show=untranslated

El 19 / abril / 2009 13:07, David Planella
<david.planella at googlemail.com>ha escrit: