Re: Actualització de la documentació office

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Apr 19 11:17:28 BST 2009

Hola Joan,

2009/3/29 Joan <jodufi at gmail.com>:
> Hola David,
>
> Gràcies per la revisió. He aplicat el canvi i ara ho pujo.
>
> Referent a no perdre les traduccions anteriors, intentaré tenir-ho en
> compte, però pot ser basant empipador en els casos de poques cadenes que es
> tradueixen directament al launchpad (espero que ho arreglin d'aquí poc).

Sí, tens raó. El que jo faig a vegades com a solució temporal és obrir
la traducció anterior (en aquest cas la de l'Intrepid) en una altra
pestanya del navegador i utilitzar l'opció de cerca del Rosetta per a
veure si la cadena ja estava traduïda allí. Això no ho faig per a cada
cadena, sinó només per a aquelles que em sembla que ja havia traduït
anteriorment.

No és cap solució, simplement volia comentar-ho en cas que li pugui
servir d'ajuda a algú.

Salut,
David.