L'upstream d'Avahi

Josep Sànchez josep.sanchez at ubuntu.cat
Sun Sep 28 18:47:13 BST 2008

M'estava mirant què hi havia per traduir, i m'he fixa't que a l'Avahi
posa que s'ha de buscar l'upstream. Si no vaig errat, al lloc on sembla
que es centra el seu desenvolupament [1], redirigeixen al sistema de
traducció de Fedora [2] "Translations shall be submitted via Fedora's
Transifex.", on indiquen que per a poder enviar traduccions s'ha de
formar part de l'equip de traductors de Fedora.

El meu dubte és: realment qui vulgui traduir l'Avahi ha de seguir tot
aquest guirigall? fer-ho pujant-ho al Rosetta trencaria "el sistema"?
O, potser, hi ha algú de l'equip de traductors l'Ubuntu que ja estigui
donat d'alta al Transifex aquest i podria pujar-ho ell, per ser més
formals?

[1] http://avahi.org/wiki/AvahiCommunity#PatchesBugsTranslations
[2] https://translate.fedoraproject.org/submit/module/avahi/