Nous membres a l'equip de traducció de l'Ubuntu i altres novetats

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Sep 28 11:43:20 BST 2008

Bones,

ja fa temps que tenia pendent enviar aquest missatge.

Simplement volia anunciar que recentment en Joan Duran [1] i en
Sigfried-Àngel Gevatter [2] s'han incorporat a l'equip de traduccions
de l'Ubuntu al català [3], amb la qual cosa podran col·laborar a pujar
les traduccions enviades a aquesta llista.

Sigueu benvinguts!

També us recordo que no cal ser membre de l'equip per a col·laborar en
la traducció de l'Ubuntu. Formar part de l'equip significa tenir
permisos d'escriptura al Rosetta i poder realitzar la gestió de les
traduccions (és a dir, més feina i maldecaps ;) ), però pel que fa a
les traduccions, qualsevol pot enviar-ne a la llista seguint el procés
de l'equip de traducció [4].

Una altra cosa que volia comentar és que ja fa temps que vaig
actualitzar la pàgina de l'estat de les traduccions a realitzar per a
l'Intrepid [5]. Al mateix fet, vaig fer unes quantes actualitzacions
al wiki del projecte en general:

* Addició d'una barra de navegació a la part superior de totes les pàgines
* Nova pàgina de contacte:
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Contacte
* Nova pàgina de "com col·laborar" (falta afegir-hi contingut):
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Tasques. Entre
d'altres coses, tinc pensat traslladar-hi la secció de problemes
pendents que actualment es troba aquí:
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat#Problemes%20pendents
* Actualitzacions de contingut trivials.

En principi queda pendent reorganitzar i actualitzar els continguts de
la pàgina principal perquè sigui més entenedora per als col·laboradors
nous, però això és quelcom que vaig fent a poc a poc.

No cal dir-ho, però qualsevol comentari, suggeriment o canvis en
l'estructura o contingut del wiki seran més que benvinguts.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jodufi
[2] https://wiki.ubuntu.com/RainCT, http://bloc.eurion.net/
[3] https://edge.launchpad.net/~ubuntu-l10n-ca/+members
[4] https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators