Re: Traduccions per aquí i per allà

Jordi Irazuzta irazuzta at gmail.com
Sun Sep 28 00:15:58 BST 2008

Hola Siegfried,

És essencial respectar les traduccions d'upstream i si cal fer esmenes s'han
de fer des d'allí.
Des de translations.launchpad podem treballar sense cap problema en
aplicacions pròpies d'Ubuntu, amb cadenes afegides per Ubuntu en diferents
paquets o actualitzant traduccions d'upstream, però hem d'evitar tenir forks
de traduccions...

Salut

Jordi Irazuzta Cardús