Traducció de Wubi

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Sep 9 17:01:24 BST 2008

El Tuesday 09 September 2008 00:20:12 Josep Sànchez va escriure:
> El dl 08 de 09 de 2008 a les 09:16 +0200, en/na Orestes Mas va escriure:

> Doncs fa exactament el mateix, i no sé veure quin és el problema (realment
> és que no controlo el tema)...... quina eina feu servir vosaltres per
> aplicar els diff als fitxers originals??

No t'ho sé dir. Jo normalment només aplicava patches al nucli, quan encara el
compilava jo. Amb diffs de traduccions ho he fet molt esporàdicament. Suposo
que depèn de com hagi estat fet el patch.

Amb traduccions curtes és menys farragós enviar el fitxer modificat i ja està.
De fet, crec que en el missatge que va enviar el Jordi Irazuzta ja l'incloïa
també (a banda del diff, vull dir).

Orestes.