Traducció del desktop-effects per revisar

Fiocco fiocco at tinet.cat
Fri Oct 17 19:02:26 BST 2008

En/na Joan ha escrit:
> Hola,
>
> Un comentari:
>
> msgid ""
> "Install the <ulink url=\"apt:compizconfig-settings-manager\"> Advanced "
> "Desktop Effects Settings</ulink> application."
> msgstr ""
> "Instal·leu l'aplicació de <ulink
> url=\"apt:compizconfig-settings-manager\"> "
> "configuració avançada dels efectes d'escriptori</ulink> application."
>
> Sobra l'«application» final
>

> Salut,
> Joan

> [...]
PERDONEU, PER ERROR EM VAIG DONAR D'ALTA EN ALGUN LLOC DE UBUNTU I DESDE
LLAVORS QUE REBO TOTS ELS VOSTRES CORREUS DE TREBALL, SI EM VOLGUÉSSIU
TREURE DE LA VOSTRE LLISTA EM FARIAU UN FAVOR, DONCS NO ENTENC UN
BORRALL DEL QUE ESCRIVIU , I TAMPOC US PUC AJUDAR.   _DE TOTES MANERES
MOLTES FELICITATS PER LA FEINA QUE FEU I MOLTES GRACIES PER LA PART QUE
EM TOCA COM A USUARI DE PROGRAMES DE LINUX._

--

 fiocco

C/Isaac Peral, 13 B

Pineda de Mar 08397 BCN

Tel-Fax: +34 937623009

e.mail: fioccoatinet.cat <mailto:fioccoatinet.cat>

Abans d'imprimir aquest missatge assegura't que és necessari. *El medi
ambient està en les nostres mans.*