Re: Traducció del language-selector

Joan jodufi at gmail.com
Wed Oct 15 18:20:59 BST 2008

Hola,

https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/language-selector/+pots/language-selector/ca/45/+translate

"La disponibilitat de les traduccions o ajudes a l'escriptura pot variar
segons la llengua."

https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/language-selector/+pots/language-selector/ca/62/+translate
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/language-selector/+pots/language-selector/ca/63/+translate

"Sembla ser que els fitxers de suport d'idioma per a la vostra llengua són
incomplets. Podeu instal·lar els components que manquen si feu clic a
«Executa ara aquesta acció» i seguiu les instruccions, cosa per la qual us
caldrà una connexió activa a Internet. En cas que no vulgueu fer-ho ara sinó
més endavant, utilitzeu l'entrada de menú «Sistema -> Administració ->
Suport d'idioma» en lloc d'això."

En les dues cadenes trauria el "més endavant" i el "en lloc d'això"

No he pogut trobar a quin mòdul pertany el "Run this action now"

Salut,
Joan