L'upstream d'Avahi

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Oct 12 18:17:55 BST 2008

Bones Joan,

2008/10/12 Joan <jodufi at gmail.com>:
> Hola,
>
> M'acabo de fixar que l'Avahi apareix com un mòdul del GNOME, a l'apartat
> freedesktop.org [1].
>
> Si l'upstream fos el GNOME, llavors seria més fàcil fer-li una «repassada»
> :)

Ben vist. Sí, suposo que ho hauríem de comentar a la llista del GNOME
o fer la repassada directament i enviar-hi la correcció.

En principi, ja he vist que vas pujar la traducció al Rosetta, però
encara està a la cua com a «Approved». Ara mateix, doncs, no hi ha res
més que hi puguem fer a banda d'esperar que el Launchpad processi la
cua, per la qual cosa jo no faria res més amb aquest paquet fins més
endavant, ja que n'hi ha d'altres amb més prioritat.

Salut,
David.