Traduccions diverses

Joan jodufi at gmail.com
Sat Oct 11 22:07:31 BST 2008

Hola,

Tot jugant una estona amb l'Intrepid, he trobat algunes coses sense traduir
(que no fossin part del GNOME), aquestes són:

El NetworkManager li falten moltes cadenes (d'acord, aquest és part del
GNOME i allà tampoc està traduït, però les cadenes que hi havien no les he
trobat al GNOME)
El scim-setup, aquest ja apareix com a problema pendent al llistat (perquè
serveix i quin és l'upstream?)
El jockey (em sembla que en David hi està treballant)
L'update-manager (algú hi està treballant? l'últim traductor va ser en
Jordi)
El language-selector (també diria que en David hi està treballant)
les cadenes tallades (n'adjunto una captura).

El que he trobat més important i urgent és el NetworkManager, si em dieu
quin mòdul és (no és el networkmanager), intentaré traduir-lo.

Salut,
Joan

PS. Adjuntaria més captures, però amb la limitació de 100 KB per mail...