Traduccions diverses

Joan jodufi at gmail.com
Wed Oct 8 20:35:01 BST 2008

Hola David,

Després d'actualitzar el Hardy el Firefox segueix en català, però després de
reiniciar ara em surt en anglès. Ho he provat en el portàtil i m'ha passat
el mateix efecte. On s'hauria d'informar l'error?

Respecte a les traduccions, un parell de coses:

https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/jockey/+pots/jockey/ca/63/+translate
Query local and remote driver databases for updated drivers for the system
- Consulta si hi ha actualitzacions de controladors a les bases de dades de
dispositius local i remota.
+ Consulta si hi ha actualitzacions de controladors a les bases de
dades de controladors
locals i remotes.

https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/jockey/+pots/jockey/ca/67/+translate
System policy prevents querying driver databases for updates
- La directiva del sistema no permet consultar si hi ha actualitzacions a la
base de dades
+ La directiva del sistema no permet consultar si hi ha actualitzacions a la
base de dades de controladors

Salut,
Joan