Nou usuari i traducció Pidgin

Jordi Mas jmas at softcatala.org
Sun Nov 30 18:49:01 GMT 2008

En/na Jordi Puiggené ha escrit:
> Hola,
>
> em dic Jordi i fa aproximadament un any i mig que sóc usuari d'ubuntu,
> tot i que fa uns anys vaig utilitzar Fedora a la feina.
>
> Com en J Biel [1], jo també fa temps que conec l'existència del
> projecte de traducció d'ubuntu en català i finalment també m'he
> decidit, si és possible, a aportar-hi el meu petit gra de sorra.
> Suposo que el fet que el meu dialecte nadiu sigui el nord-occidental
> no m'hauria de suposar cap entrevanc, no? :)
>
> He llegit el correu d'en David Planella en resposta al d'en J Biel
> [...]
Hola Jordi,

La traducció del Pidgin (antic GAIM) es desenvolupa com a part de la
traducció del GNOME. Tens més informació a la web de traducció del
projecte[1]. Si tens interès en col·laborar-hi el millor seria que
t'adrecis a la llista del GNOME [2]. Allà estan en Josep Puigdemont i en
Joaquim Pérez que porten la traducció actualment. És possible que
estiguin treballant en actualitzar la traducció, per això seria millor
que parlessis amb ells.

En general, i a títol personal, jo no aconsello[3] traduir programes
d'up-stream amb Rosetta, penso que és millor parlar amb els equips de
traducció corresponents.

Atentament,

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Pidgin
[3] http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/pivot/entry.php?id=232 i