Establir la llengua subsidiaria

Narcis Garcia - GiLUG informatica at actiu.net
Tue Nov 4 11:13:17 GMT 2008

L'altre dia vaig instal·lar una Ubuntu GNU/Linux a l'ordinador d'un
senyor de Bulgària. Em va dir que la seva llengua preferida és el
búlgar, així que li vaig posar en aquesta llengua.

Però que no tot el sistema està traduït al búlgar, i apareixen moltes
coses en anglès. Però l'usuari coneix el búlgar i el castellà.

Algú sap com especificar una llengua "per defecte" del sistema diferent
de l'anglès? És a dir, que si per exemple una aplicació no té traducció
búlgara, que aparegui preferentment la catalana o castellana, i no
l'anglesa.

Gracies.