Hola a tothom!

Joan jodufi at gmail.com
Wed Mar 26 15:33:39 GMT 2008

Hola a tothom!

Em dic Joan Duran i, entre altres coses, sóc part de l'equip de traducció al
català del GNOME.

Arran d'un mail d'en David animant-me a ajudar en la traducció de l'Ubuntu,
m'he decidit a apuntar-me a la traducció de l'Ubuntu. Per tant, seguint el
suggeriment d'en David, i si us sembla bé, començaria traduint la
documentació "office".

Per a començar suposo que m'haig de baixar la traducció, acabar-la, i
enviar-la a la llista per a revisar-la. El que no tinc clar és si, en
acabat, l'hauré de pujar jo al launchpad, o algú altre amb permisos. També
m'he fixat que no puc editar la traducció des del launchpad, només fer
suggeriments.

Salut,
Joan