Traduir per setmana santa

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Mar 16 17:58:00 GMT 2008

Hola Arnau,

Primer de tot, benvingut a la llista.

2008/3/14, Arnau Alcázar Lleopart <arnau at alcalleop.net>:
> Com que suposo que tindré alguna estona lliure aquesta setmana santa,
> m'agradaria aprofitar-ho per traduir alguna cosa. Quin fitxer aniria bé que
> traduís?

Suposo que has llegit la documentació necessària per a saber com va
tot el tema de la traducció. Si no és es cas, t'aconsello que
llegeixis com a mínim les pàgines enllaçades al final de la pàgina
inicial [1] de l'equip de traducció de l'Ubuntu, en especial les
aquí a la llista et contestarem en la mesura del que puguem.

Et semblaria bé fer primer de prova les cadenes que queden del
pendents [2]? Te les hauries de baixar del Launchpad i un cop
acabades, enviar-les a la llista per a la seva revisió, i llavors te'n
podem assignar d'altres. Una altra alternativa seria fer el SCIM, però
és bastant més llarg per començar.

També cal dir que també pots col·laborar identificant mòduls que
s'hagin de traduir i no estiguin llistats [2], simplement comentant-ho
aquí a la llista.

Per qualsevol cosa, no dubtis a preguntar.

[1] https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/
[2] https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat